Veebipoe lamilashes.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Unique Beauty OÜ (registrikood 12007421)

asukohaga Katusepapi 4/2-110 Estonia ( Tallinn ).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba

kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita

nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse

ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,

teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba

kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamiseks kasutame Omniva pakiautomaate.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liit

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates

müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva

jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättetoimetamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud leping 14 päeva jooksul lõpetada.

Sõltuvalt kaubakategooriast ei pruugi ostjal olla õigust tagastada, art. 53 võlaõigus seaduse § 53 lg-s 4

loetletud tingimustele].

Tagastusõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.

14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba täieliku komplekti ja omaduste kontrollimiseks, samamoodi nagu see on lubatud kauba testimiseks. kaupu tavapoes.

Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, täielik, originaalpakendis ja kasutamata.

Kauba tagastamiseks peate esitama kauba ostmisest keeldumise deklaratsiooni, mille vormi leiate siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatav kaup pole tellitud (nt vale kaup).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist või esitama tarnijale kauba üleandmise tõendi eelnimetatud ajavahemiku jooksul.

Veebipood tagastab tagastatud kauba kättesaamisel kõik kulud, mis ostjal lepingu alusel tekkisid, kohe, kuid hiljemalt 14 päeva pärast.

Kui ostja on valinud tavapärase kättetoimetamisviisi asemel muu tarneviisi, ei ole veebipood kohustatud tarbijale hüvitama kulusid, mis ületavad tavapärase kättetoimetamise viisi kulusid.

Veebipoel on õigus ostu-müügitehing tühistada ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes oli ekslikult näidatud hind, mis on oluliselt madalam kauba turuhinnast.

Kauba peate meile viivitamata tagastama või üle andma hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil teatate meile lepingu lõpetamisest. Kui saadate eseme enne neljateistkümne päeva tähtaega, loetakse, et olete tähtajast kinni pidanud.

Võime teile tagasimaksed keelduda, kuni me toote tagasi saame või kui saate tõendada, et olete toote tagasi saatnud, olenevalt sellest, kumb saabub varem.

Klient kohustub katma kauba tagastamise kulud summas 15 eurot, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta kliendi tellimusele.

Defektiga kaup

Vea avastamisel on ostjal õigus hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoega ühendust võtta,

saates meili aadressile info@lamilashes.ee või helistades telefonile +372 55979456.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud tootel on defekte, mille eest vastutab müüja, asendab veebipood defektse toote.

Kui toodet ei saa asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepingu alusel tekkinud kulud.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili

aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada

kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui

ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada

oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes

sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lamilashes.ee

või helistada telefonil: +372 55979456.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik

pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust

esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Unique Beauty OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Unique Beauty OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay pakub Maksekeskus AS ja tehingud toimuvad eurodes.